Pentru a doua oara in viata mea, am ales ca de 1 mai sa plec la mare. Incolonarea a aproximativ 40 de motociclete s-a facut pe la ora 12, iar la scurt timp, ca un vehicol cu gabarit depasit, marsaluiam cu totii pe autostrada cu 110 km/h. Atunci cand conducatorul de drum depasea o masina, urma si restul coloanei. Daca iti poti inchipui un camion de 100 de m care isi croieste drumul printre masini… cam asa aratam noi. Fiecare isi cunostea pozitia in coloana, stia cine este in dreapta sau stanga, cine este in fata ta si in spatele tau. Totul, intr-un sincron aproape perfect, dupa 3 ore am ajuns la destinatie.

cernavoda

Odata ajunsi la mare, gasca s-a reunit si cu alti motociclisti venind si ei care de prin ce colt al tarii. Daca nu exagerez, aici deja pot sa spun ca eram cca 60-70 de motociclete si poate 100 de persoane. Asa e in familie :) Am parcat motocicletele, am facut o plimbare pe plaja, activitati obisnuite ale oricarui om care ajunge la mare, traditionalul mici cu bere si fara manele. Unul din prietenii mei chiar a oferit un interviu unei televiziuni locale prin pretextul reporteritei: “sunteti imbracat mai neobisnuit pentru aceasta statiune”

constanta1small

Mai mult ca sigur, eu sunt unul dintre acei oameni care nu vor uita niciodata acesta escapada si mini vacanta din mai 2013. Pentru mine, aici s-a terminat perioada mea de prospect si am devenit un membru cu drepturi depline in clubul moto din care fac parte. Superb sentimentul !

vamasmall

Sambata, cand toata lumea mergea spre casa pentru sarbatorile pascale, eu am ales sa merg in Vama Veche. Ajuns acolo, am gasit o vama pustiu de faina! Daca ai fost joi in Vama si ai vazut agitatia de atunci, acuma abia mai vedeai sa treaca cineva pe strada exceptand cei deja sub influnetele bauturilor bahice care isi croiau drumul fie spre cort fie spre un alt “nu ai sa-mi dai un leu”

Vama nu s-a dezamagit nici de aceasta data. Am petrecut 2 zile foarte faine cu piratii de aici. Greu mi-a venit sa plec Luni spre Bucuresti.

podul anghel saligny - small

Drumul spre Bucuresti: o aventura ! :) Stiam ca am un rezervor plin cu care anticipam sa ajung pana acasa, dar mi-am pastrat bani pentru a nu avea surprize pe drum. Evident ca am avut parte de ele ! Nu as fi eu daca nu mi s-ar intampla lucruri neprevazute. Cu 60 de km inainte de Bucuresti observ ca raman fara benzina. Trec pe rezerva si imi continui drumul spre prima benzinarie. Opresc si duc mana la buzunar, pe urma la portofel… Constat cu stupoare ca mi-am pierdut banii din buzunar probabil undeva pe autostrada in drum spre Buc. In portofel zaceau 4 lei foarte cuminiti. Norocul meu ca prima oara m-am uitat dupa bani si pe urma vroiam sa alimentez. Era cu adrenalina mare de era invers. Din acest moment ma indepartez de pompa si incerc sa ma gandesc la un plan constructiv pentru a ajunge acasa. Sun un prieten, altul, cu totii erau deja in Bucuresti sau abia plecau de la mare si trebuia sa-i astept 2 ore si ceva. Tigari nu aveam si mi-as fi dorit una ca “turcul”, iar cu 4 lei in posesie, ma gandeam daca imi cumpar un strop de benzina sau o apa ca sa beau.

Stand rezemat de motor, masini tot opreau si imi faceam curajul sa vorbesc cu fiecare dar ezitam dintr-un motiv (habar nu am care). Ca sa-mi “usurez” treaba, m-am intins pe motor si am atipit pret de 15 minute. Era soarele acela de 6 seara care te adoarme aproape instant. Ridic privirea dupa somnul de aur si ma gandesc: “oare nici un motociclist nu opreste pe aici?” Cu el m-as intelege de la motociclist la motociclist si implicit mai bine decat cu un sofer de masina. La nici 2 minute dupa acest gand, vad o motociclete galbena intrand in benzinarie. Recunosc mototicleta si merg spre prietenul meu care tocmai a oprit sa-si alimenteze si el bestia. Tot norocul de pe lume a fost de aici cu mine.

Indreptandu-ma spre motor ca sa il duc la pompa, un domn vine la mine si ma intreaba ce inseamna HOG pe numarul de inmatriculare. Eu ii spun ca vine de la Harley Owners Group, el imi spune ca la randul lui este si el motociclist si ca este cu fiii lui in drum spre Bucuresti. Un schimb de vorbe prietenoase la care-i spun cum mi-am pierdut banii si ca am noroc cu prietenul meu. Dupa ce am alimentat ma intalnesc cu un alt baiat cu care in urma cu o seara am fost la o degustare de vin in Vama :) iar dupa ce ma salut si cu el, Grig (de la Grigore – cel care m-a intrebat de HOG) ma invita la o cafea si imi cumpara si un pachet de tigari. Nu ma simt bine cand cineva imi ofera un pachet de tigari desi la randul meu mai fac astfel de gesturi, dar cafeaua am acceptat-o cu mare placere. Cum nu bausem nici un strop de apa de pe la 3, cafeaua a fost mai mult decat magica. I-am oferit cartea mea de vizita cu rugamintea sa ma sune sau sa-mi dea un mail ca sa ne vedem la o bere sau la o intrunire pentru a-i putea intoarce favorul de cafea si tigari. Si cu aceasta ocazie multumesc mult din nou Grig, tu strain fain ce esti ;)

Pe scurt, aceasta a fost mini vacanta mea. Ma bucur ca am avut ocazia sa imortalizez foarte multe momente din drumul meu cu un Canon EOS M care mi-a schimbat perceptia fata de aceste aparate. In loculul unui dslr, dar cu aceasi calitate, este un aparat superb pentru calatorie ! Multumesc Canon Romania pentru aparat si pentru pozele de mai jos. O saptamana faina ! In weekend ne asteapta din nou drumurile patriei ;)

Comments

• Ha, mereu mă gândeam la porcul mistreţ când auzeam de HOG. Chiar n-am făcut legătura, nici măcar când m-am uitat la “Wild Hogs” :)

• Din ciclul “pățăști”: puteai tu, ca om, să nu pierzi ceva de pe motor? Puteai tu, oare, sa nu fii amețit? :P

Mi-s mândra, măi, de tine! Hai, să ai drumuri lungi și asfalt uscat! De oameni ți-am zis că nu-mi fac griji – și uite că nu m-am înșelat având în vedere ultima experiență. :)