goodyear_logo_large_tcmAbia acuma realizez, logo-ul Goodyear este exact ceea ce s-a intamplat. Sa va povestesc 4 situatii. Una cu biroul mobil, una cu rugaciunea, una cu dansul vremii in padure pe Gogol Bordelo si cum palinca de soc si oamenii din aceasta tura, au vrut sa ma insoare la Saschiz. Bine, la ultima nu zic nu :D

Vineri dimineata, zi de birou, ca sa-i zic asa. Dupa un mic dejun copios, zacusca si toate cele, imbarcarea si “roiu” la drum. Zic ca este zi de birou, pentru ca m-am asezat pe “fotoliul” din fata volanului si am condus, deci am stat la birou, cum ar veni :D. Singura diferenta intre biroul traditional si biroul pe care l-am avut eu toata ziua de vineri este ca al meu era mobil, iar in serpentine sau in offroad se comporta superb. Un “birou” marca Mercedes Benz, modelul ML cu motor diesel 3.5 si 260 de cai putere de la Tiriac Auto, echipat cu Goodyear Ultragrip, o anvelopa de sezon rece (de iarna, cum o stim cu totii)

goodyear4x4ivobobal6

Am plecat sa descopar un drum, pe care la vara abia astept sa il fac din nou, dar cu motocicleta de data aceasta. Cand povestesc prietenilor cum este drumul acesta, ma aplec in laterale ca sa exemplific mai tare sentimentul pe care l-am avut. Exista o portiune cu 4 curbe stanga-dreapta succesive, nici nu iesi dintr-una ca ai intrat in cealalta. Vorba aia, pentru restul exista carti de credit :D. Noiembrie fiind, soarele apune mai repede, motiv pentru care nu am o poza cu acest drum, dar vorbesc despre DN13B Gheorghieni – Praid.

Acuma ca sa fiu sincer si sa il dezamgasesc pe Doru un pic, eu abia astept sa se asfalteze cat mai multe drumuri, spre deosebire de el, care ar vrea ca multe dintre ele sa ramana asa cum sunt, pentru ca sunt perfecte pentru offroad. Un exemplu de o astfel de sosea, ar fi DJ105A, care este asfaltat in proportie de 70% as spune eu, iar Doru spunea “eu cand am fost in tura de recunoastere, aici nu era asfalt” Eu sper sa il termine pana la vara, va putea fi un traseu optional pentru Medias, venind din Arpasu, Noul Roman, Agnita.

Uite o lectie de viata, zic eu :D Pe acest traseu, pasager fiind in a doua zi si copilot in acelasi timp, am fost surprins in pozitia ghiocel pe scaunul din dreapta. Saracul de mine, cazusem intr-un somn din cele mai adanci… M-am scos insa! Cand m-a intrebat Doru daca dorm, am raspuns ferm: “nu! Cum sa dorm? Eu ma rugam!” :D Este o vorba, daca te prinde cineva la scoala sau la birou ca dormi, in loc sa tresari si sa te faci ca ploua, sau sa negi, te ridici incet si spui amin, macar te scoti elegant ;) Kat Williams a venit cu aceasta metoda, eu o transmit mai departe.

Bun, ziua a doua, o zi in care impreuna cu Mircea, am incercat sa dispersam norii de pe cer printr-un dans forestier pe acordurile formatiei Gogol Bordello. Imagineaza-ti asadar cum opresc 3 masini intr-o padure, de fapt, cam asa:

goodyear4x4ivobobal (5 of 28)

Ok, se opresc 3 masini intr-o padure, pentru o sesiune foto. Doi nebuni coboara din masina pe melodia “Start wearing purple” si incep sa danseze in cerc sub privirile razande ale colegilor. De fapt, repet, noi am incercat sa reproducem un dans vechi care se facea pentru a dispersa nori, aparent nu ne-a iesit prea bine pentru ca nori au ramas pe cer, dar macar noi am ras copios. Colegii, pastrati filmarea doar pentru voi, va rog! :D M-ar vedea mama soacra! :))

goodyear4x4ivobobal (1 of 1)

Seara a continuat in acorduri de chitara si multe urari de noroc cu palinca de soc. Nu stiam pana acum ca se poate face palinca de soc, dar este foarte buna, si mai am 2 litri acasa :D pentru cei ce nu ma cred. In seara aceasta, colegii mei au incercat “sa ma vanda” ca ginere. Bateau apropo-uri si faceau jocuri de cuvinte care sa duca spre subiectul insuratoare, ma intrebau daca ma mut in Saschiz, din astea. Mai pe scurt, voiau sa ma lase acolo ca sa aibe la cine sa se intoarca. Niste faini! Dar totusi, recomand cu caldura Hanul Cetatii de la Saschiz (al mamei soacre) fie pentru mancare, fie pentru inoptat.

resizeDSC08924_1600x1069

Poza de mai sus, a fost o tocana de iepure, spun ca a fost pentru ca s-a mancat toata, evident. Cunosc pe cineva care ar fi spus ca tocana respectiva, era Dumnezeu pe pamant. Sincer, asa a fost

Cateva strofe din cantecul “Nu este pe lume placere mai mare” si povesti din drumetii sau aventuri au continuat seara. Ne-au facut oamenii astia din Saschiz sa ne simtim ca acasa. Foarte foarte fain!

Si va mai zic una, ca bonus. De la Hanul Cetatii unde dormeam, pana la Sanda acasa (gazda noastra sambata), am mers pe jos si a fost ceva de mers. In indicatiile de drum, ni s-a spus ca mergem pe soaseaua principala, iar cand vedem un banner cu Ponta, facem stanga. Recunosc si nu doar eu, nu am fost in viata mea mai fericit sa il vad pe Ponta. :))

output_JCwnIV

Pana te uiti la poze, asculta melodia pe care am dansat cu Mircea in padure. Iti da o stare :))

Coloana oficiala
Lacul Izvorul Muntelui
goodyear4x4ivobobal19
Sighisoara
goodyear4x4ivobobal (3 of 28)
Ultragrip
goodyear4x4ivobobal (6 of 28)
Pana si lateralul este sexy
goodyear4x4ivobobal (7 of 28)
Eu as spune ca asa arata si Mos Ion Roata – Un domn pe care l-am intrebat despre drum
goodyear4x4ivobobal (8 of 28)
Ce zici tu acolo? Ma pozezi?
goodyear4x4ivobobal (10 of 28)
Rally!
goodyear4x4ivobobal (11 of 28)
goodyear4x4ivobobal (13 of 28)
Dragos
goodyear4x4ivobobal (20 of 28)
Doru
goodyear4x4ivobobal (21 of 28)
Adi si Mircea (poza soc)
goodyear4x4ivobobal (22 of 28)
Razvan – ca de obicei, surprins cu camera
goodyear4x4ivobobal (23 of 28)
O poza in care nu ne-am miscat 10 secunde :D
goodyear4x4ivobobal (28 of 28)
Biserica fortificata Viscri
goodyear4x4ivobobal (5 of 18)
tot acolo
goodyear4x4ivobobal (9 of 18)
si o ultima poza :)
goodyear4x4ivobobal (15 of 18)
Clipul oficial – este foarte foarte fain! trebuie sa il vezi ;)

Goodyear – editia de iarna – Saschiz from razvanbb on Vimeo.

Comments

No one has said anything yet.