E frig afara, nu stai cu fata la soare si nici pe nisipul de la plaja, sau pe iarba de la munte. Mai ales pe sfarsitul saptamanii, probabil, ora matinala te prinde intr-un restaurant unde mancarea vine cat mai repede.

Provocarea primita de la KFC a fost sa testam micul dejun dimineata la 6 in restaurantul cu drive-trough de pe Mihai Bravu. Reteta este simpla, se iau cativa prieteni demni de o cursa precum Le Mans (bine, noi nu am petrecut 24h) deci, cat jumatate de LeMans si se merge pe strazile orasului colindand localurile care iti ofera atmosfera pe care o cauti. Incepi incet, precum prima intalnire cu o femeie, adica la restaurant, pe urma avansezi si mergeti sa beti o bere (sau nu), noi am mers la bere si bowling, pe urma o seara dansanta undeva, punctul culminant (mostre Bahice) si pe urma, cand ti se face foame, mergi sa mananci undeva (precum dupa…). Iar dimineata inchei, dupa traditionalul “fie omul cat de mic, dupa o masa, doarme un pic” cu plecatul spre “resedinta”.

Pentru ca nu se intampla tot timpul ca o noapte sa fie petrecuta precum cea descrisa de mine si iti mai planuiesti drumuri cu plecari dis de dimineata, KFC vine cu mancaruri noi pentru cei care aleg ca noaptea sa fie una linistita. Sa ne intelegem, daca ai petrecut toata noaptea, asta nu inseamna ca nu poti sa-ti iei acest mic dejun :). Pana la urma, il gasesti pana la ora 11. Am cateva poze, care spun cum au decurs lucrurile, in mare. Partea cea mai faina a fost cand am intrat dimineata in restaurantul de pe Mihai Bravu, galagiosi evident, razand si pusi pe glume.

Sa incepem deci: I-am adresat amenintari Puiului. I-am spus: Te mananc ba!

Am continuat asa

In drum spre carciuma! Privire romantica prin geamul taxi-ului.

Pauza….

De la inceputul serii, am pus un pariu. Cel care adoarme primul dintre noi, va trebui sa trezeasca restul gastii timp de o saptamana, cantand Jingle Bells prin telefon. Poza aceasta…

Dupa care, am ajuns la KFC de pe Mihai Bravu la ora 6:01

Si evident, am ajuns in bucatarie! Asa se prepara micul dejun.

Va fac eu micul dejun! Asa am zis. Bine, nu am o poza si cu manusile.

Un Twister care se roteste (daca tot este Twister)

Micul tau dejun cu ou si piept de pui (eu il prefer picant)

Si cam atat! Asa au decurs cele 12h alaturi de Andrei, Lucian, Bogdan si Marian. A fost o noapte demna de hashtagul #noptinebune si o dimineata de #diminetipebune. A, in cazul in care nu am fost inteles, Chicken Wrap-ul este foarte bun, parca e 6 lei si ceva. Adieu!