Fie ca vorbim despre barul, restaurantul, magazinul sau orice alt loc / firma care ofera servicii, ramai fidel sau nu in functie de personal. Asta tind eu sa cred. In urma cu ceva vreme umblam cu totii (gasca) la un local cu vechime din centrul vechi la pahare de vorba, dar intr-o zi, cand ospatara s-a certat cu una dintre fetele din gasca, am fost “obligati” sa schimbam locatia de socializare. Evident ca nu mi-a placut ca un grup de oameni trebuia sa se “muleze” dupa preferintele unei singure persoane, dar am zis de ce nu, hai sa respectam dorinta. Asa am ajuns prima data la beraria Nenea Iancu de pe str. Covaci din centrul vechi al Bucurestiului. De atunci, doar acolo mergem sa ne petrecem orele in povesti si bere rece. Ceea ce ne-a determinat sa ne intoarcem acolo a fost personalul. Tot timpul amabil, intelegator si glumet, daca este cazul, iar dupa parerea mea, au si cea mai buna pizza Diavola din Bucuresti, deci, conversie de 100% si am devenit clienti fideli. Razvan si Alin, keep up the good work ;) Totusi, daca vreti o rață buna, trebuie sa mergeti la The Harbour.

Acesta a fost un exemplu al unei locatii, acuma sa va spun ce am patit saptamana trecuta, iar acest exemplu vine de la o firma care ofera servicii. Am auzit de Webfactor de la Gabi (moldoveanul meu preferat) in urma cu aproximativ 4 ani. Cochetam cu ideea de a avea un domeniu cu numele meu (acesta) si stiam ca am nevoie de hosting. Gabi mi-a spus sa folosesc Webfactor, iar cand el spune sa folosesc ceva servicii, nu mai intreb mai departe. E un fel de expert-guru-moldovean-care-stie-tot. Asa ar trebui sa-i fie titlul pe cartea de vizita.

Ocupat fiind cu trimiterea emailurilor legate de proiectul #Calatorestecumine, s-a epuizat spatiul de care dispuneam. Am umplut cei 2G pe care ii plateam aproape la termen, an de an. Trezindu-ma ca nu mai pot trimite emailuri, instant vorbesc cu Gabi si il intreb ce este de facut. Raspunsul logic a fost: plateste-ti un upgrade. Am trimis un email, in care am intrebat care sunt optiunile, urmeaza conversatia prin email:

mail-webfactor1

mail-webfactor2

 

mail-webfactor3

mail-webfactor4

No, eu nu mai zic nimic, dar dupa parerea mea, asa se obtine un client fidel, iar in aceasta scriere doar am vrut sa evidentiez aceste exemple de #asada :) Daca cineva decide sa le urmeze exemplul, il/o felicit de pe acuma. Bottom line: Berea rece de la Nenea Iancu o recomand cu mare placere, la The Harbour orice este bun, iar despre Webfactor si serviciile lor, jos palaria!


Comments

Leave a Comment

© Copyright Ivo Bobal. All Rights Reserved.