Atunci cand vine vorba de servicii de curierat, preferintele mele sunt clare, dar sunt clare pentru ca serviciul este serviciu, iar promptitudinea nici nu se pune la indoiala. Recent, am comandat chestii de pe diferite magazine online, toate livreaza cu Fan. In total au fost 3 comenzi, dar si pentru celelalte doua pe care le-am mai facut, i-am rugat insistent sa nu-mi trimita coletul prin Fan! Pai de ce?

Pai dupa primul pachet m-am dus eu, pentru ca nu au fost in stare sa il livreze la adresa, nici in ziua a treia.

Al doilea pachet a venit tot cu o intarziere de doua zile, iar ceea ce m-a mirat cel mai mult a fost ca a trebuit sa-mi dau intalnirea cu nenea de la curier, intr-o parcare, pentru ca el nu stia sa ajunga la adresa si nici nu avea chef sa urce. Mi-a spus la telefon: Coborati dvs., si asa este tarziu si ma grabesc (era pe la 18:30)

Al treila pachet… Trimis in data de 13 iulie. Astazi suntem in 26 iulie, pachetul inca nu si-a gasit drumul spre mine, iar cel mai ciudat lucru este ca, brusc, cei din depozitul din Timisoara au uitat intre timp si cum se scrie pe tastatura! Pe data de 19 iulie inca stiau, dar de atunci nu le mai merg tastaturile, altfel nu-mi explic de ce nu mi-au raspuns la emailuri. Despre ridicarea telefonului si informarea clientului nu mai zic nimic, asta se pare ca inca nu s-a inventat la ei… Dar ma si  intreb daca la Fan exista si un manager “zonal” care sa fie responsabil de buna functionare a filialei…

awb-fancourier-intarziere

Deci draga FanCourier, sa stiti ca eu sunt dispus sa vin sa va fac un curs de pregatire a personalului din Timisoara, subiectul fiind: Cum sa raspunzi la emailuri, cum pui mana pe telefon si suni clientul, cum rezolvi o situatie s.a.m.d.

Later Edit:

A venit curierul la ora 16:00 – M-a sunat din nou sa cobor in parcare, pentru ca nu are timp sa stea… I-am platit, a mai servit si alti clienti, tot in parcarea respectiva si a plecat mai departe. Oricum, oferta mea de training ramane valabila daca vrei, chiar si pentru a instrui curierii ca adresa de pe colet nu se scrie acolo ca sa serveasca ca punct de reper, ci ca adresa la care se livreaza coletul.


Comments

  • Aceeași chestie am pățit-o și eu săptămâna trecută. M-a sunat să mă întrebe care e mai exact clădirea la care trebuie să ajungă; i-am dat detalii, i-am descris ce imagini are pe ea, la ce etaj să urce și îmi zice „Aaa… păi eu doar v-am sunat. Un coleg de-al meu trebuia să v-o aducă. Acum e la mine, dar eu nu fac livrări în clădirea respectivă. Sunt pe strada X, dacă vreți să veniți.” M-am dus unde mi-a zis și erau parcate 2 mașini de Fan Curier în jurul cărora se adunau oamenii să-și ridice pachetele. Oameni mișto, ce să zic…

  • Lolita

    Da, am patit cu ei, candva prin iarna. Foarte neseriosi, am urmarit pachetul si vedem ca sta bine-merci in depozit la Cluj de vreo 2 zile. Sunam, zice ca se face livrarea maine. Nu s-a facut, apoi am incercat sa sunam iar, nu ne-a mai raspuns nimeni la telefon. Intr-un final cand a raspuns, dupa vreo 3 zile, i-au spus sotului sa mearga la centru dupa pachet ca ei sunt depasiti. S-a dus cand a reusit sa iasa mai devreme de la serviciu, dupa inca vreo 2 zile, erau vreo 50 de persoane la rand sa isi ia pachetele. Le-a zis clar si raspicat ca in vecii vecilor nu mai apeleaza cu ei si spune tuturor cat sunt de neseriosi. Oricum, cica nu le pasa. De altfel, a tinut sa le spuna si ca daca voia sa nu-i vina pachetul acasa, cerea sa ii fie trimis prin posta. Faptul ca am comandat prin curier si am platit mai mult era ca sa vina coletul acasa! Daca au probleme de personal sa si le rezolve. Nesimtiti!

  • Daniel Popescu

    Stii ce mi-e ciuda, ca va revarsati toata ura pe curieri, dar nu ati vrea sa fiti in locul lor nici macar 2 minute. Iar in al doilea rand, firmele de la care cumparati cu totii produse de pe internet ar trebui sa va precizese faptul ca curierul iti aduce coletul in FATA IMOBILULUI, e fix problema ta ca stai la etajul 4. Si crede-ma ca la 18:30 programul lui era deja terminat de 1 ora si jumatate, adica de la ora 17:00. Nu cred ca e neprofesionalism ca el a stat peste program sa isi respecte toate livrarile. Ganditi-o si din punctul lor de vedere. Dar oricum pe voi va doare in …. ca voi comandati si asteptati sa va vina la usa, sa vi-l deschida si sa va dea si in gurita daca se poate. Si din cauza oamenilor ca voi, un curier pierde mai multe minute decat ar trebui sa piarda la o livrare, de aceea nu ajung coletele. Sunt si ei oameni pana la urma urmei. In fine, pana la urma fiecare cu parerea lui, eu nu am probleme cu nici un curier.

  • mariana

    Eu m as bucura sa ma sune sa cobor dar de doua săptămâni nu am primit telefonul e non stop ocupat reclamații am facut am primit scuze dar pachetul nu

Leave a Comment

© Copyright Ivo Bobal. All Rights Reserved.